Language
Meny Meny

Liker du ordre- og kundebehandling?

Huntonit er den største private arbeidsgiveren i Vennesla kommune, og er del av Byggma konsernet. Vi har ca.180 ansatte, og en omsetning på ca 500 mil. Bedriften er en av svært få aktører i Europa som produserer interiørplater av trefiber etter våtprosessen. I vår fabrikk har vi hele verdikjeden fra tømmer til ferdig produkt, noe som gir unike muligheter med hensyn til produktutvikling og kvalitet. Vi benytter lokalt tømmer som ikke egner seg til sagbruk. Tømmeret videreforedles med et minimum av tilsetningsstoffer, noe som gir miljøvennlige produkter. Huntonit har de senere år opplevd økt etterspørsel både innenlands og utenlands, og har en positiv resultatutvikling.


Arbeidsgiver: Huntonit AS

Stillingstittel: Ordre og kundebehandler

Frist: Snarest, vi intervjuer fortløpende

Ansettelsesform: Fast


Huntonit AS er i stadig vekst, og vi har ambisjoner om å ta ytterligere markedsandeler ved å øke innsatsen på vårt kundesenter.

Vi styrker kundesenteret for å betjene byggevareforhandlere i det nordiske markedet. Stillingen er et viktig bindeledd opp mot våre kunder.

Vi ser etter deg som er god til å planlegge, prioritere og gjennomføre oppgaver. Du evner å engasjere andre og skape resultater i samhandling med andre. Du jobber målrettet og trives med mail og tlf som arbeidsverktøy da de fleste henvendelser kommer på denne måten.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Besvare henvendelser fra kunder fortrinnsvis på telefon og epost
  • Motta ordre fra både innlands- og eksport kunder samt effektuere bestillinger og forespørsler
  • Korrekt logging/registering av henvendelser i forskjellige systemer

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Gode norsk- og engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig
  • Like å ha telefon og mail som det viktigste arbeidsverktøy
  • Trives godt med å snakke med mange og ulike mennesker hver dag
  • God datakompetanse og systemforståelse
  • Erfaring fra kundeservice


Personlige egenskaper:

  • Positiv, fleksibel og serviceminded
  • Det faller deg naturlig å yte god service
  • Du er strukturert og nøyaktig, og evner å håndtere stress i en hektisk men morsom arbeidshverdag

 

Vi tilbyr:

  • Interessante og givende arbeidsoppgaver
  • Trivelige kollegaer
  • Ordnede forhold og god oppfølging

 

Vi ønsker oppstart snarest, og dersom du kjenner deg igjen i stillingsannonsen ser vi frem til å motta en søknad fra deg. Har du spørsmål til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Bemanningsbyraaet v/ Merete Svendsen, tlf; 95 18 63 31

 

FINN-kode: 231900824

Spørsmål om stillingen:
Kontaktperson: Merete Svendsen
Stillingstittel: Rådgiver / Partner
Telefon: 951 86 331

 

X

Dette nettstedet benytter cookies. Ved å bruke våre nettsider samtykker du i at vi kan opprette cookies i din nettleser.

Jeg forstår, ikke vis denne meldingen igjen.
Les mer om cookies | Les vår personvernerklæring